Tagastamine ja tasumine

Tagastamine

Billsky OÜ internetipoest ostetud kaubale kehtivad Eesti Vabariigis kehtestatud garantii ja kauba tagastamisnõuded. Tuginedes Võlaõigusseadusele, hakkab internetist ostetud toote kättesaamisest alates kehtima 14 päevane kauba tagastamisõigus. Kuid sellist taganemisõigust ei kohaldata juhul, kui pakend on rikutud.

  • Klient peab tagastamissoovist teada andma 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist e-posti aadressil info@billsky.ee (§ 56)
  • Tagastatav kaup peab olema kahjustamata, kasutamata ja orginaalpakendis.
  • Tagastamise kulud katab klient. Lepingupooled võivad kokku leppida, et tarbija kannab tagastamise tavalised kulud kuni summa ulatuses, mis vastab 10 eurole, välja arvatud juhul, kui üleantud kaup ei vasta tellitule. (§ 194)
  • Billsky OÜ tagastab kliendile raha 7 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Raha tagastamine toimub pärast kauba kontrollimist Billsky OÜ poolt.
  • Pretensioonide korral saatke e-mail aadressile info@billsky.ee. Kirjas palume kirjeldada võimalikult täpselt, milles probleem seisneb ning lisada juurde ka kontaktandmed, et saaksime Teiega ühendust võtta. Pretensiooni esitamisel võetakse ühendust 3 tööpäeva jooksul.
  • Kliendil on võimalik pöörduda tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni poole, kes tegelevad lepingust tulenevaid vaidlusi.

Tasumine

Klient kannab pärast arve kättesaamist Billsky OÜ pangakontole kauba eest ettenähtud summa. Summa sisaldab nii kauba hinda kui ka saatekulusid.