Teenused > Tellimine
Otsi: 
Est / Eng / Rus    
Valitud tooteid 0
Kasutaja:
Parool:
Logi sisse

Tellimine

 

  • Valige tootevalikust Teile meelepärane toode.
  • Täpsemaks tootekirjelduseks ning suurema pildi saamiseks klikake toote nimetusel või pildil.
  • Valige sobiv kogus ning lisage Ostukorvi. See ei kohusta Teid veel ostma, kui soovite veel tooteid lisada, vajutage „Tagasi poodi” ning valige järgmine toode. Samuti saab tooteid Ostukorvist kustutada, vajutades ristikesele toote andmete lõpus. 
  • Valige kohaletoimetamise viis, kas Eesti Post(maksitähtkiri) või ELS Kullerteenus ning vajutage „Maksa”.
  • Tellimuse vormistamiseks sisestage kõik vajalikud andmed, palun jälgige, et kõik vajalikud andmed oleks korrektsed, vastasel korral võib juhtuda, et toode ei jõua Teieni. Müüja ei vastuta Tellija poolt e-poes sisestatud andmete õigsuse eest! Isikuandmed ja andmed Tellija poolt sooritatud tellimuste kohta on konfidentsiaalsed ning neid kasutatakse vaid kauba kohale toimetamiseks. Andmed edastatakse ainult AS Eesti Post tellimuse täitmiseks.
  • Seejärel valige sobiv pank(Swedbank või SEB) klikates vastavale pangalogole. Sisenege internetipanka ning teostage makse. Kui Te pole eelnimetatud pankade klient on võimalikud ka teised pangaülekanded, kuid selleks tuleb saata meil aadressile info@billsky.ee koos soovitud kaubainfoga ning kontaktandmetega. Peale raha laekumist Müüja arvele saadetakse kaup teele.
  •  Peale maksmist saadetakse Teile e-posti aadressile tellimuse kinnitus. 

 

Transport

 

Meilt tellitud kaup jõuab ostjani Eesti Posti vahendusel vastavalt Ostja enda poolt valitud teenusele: maksitähtkiri või ELS kullerteenus. Tellimused, mille summa ületab 150 EURi, toimetatakse Ostjani meie kulul. Laos olemas olev kaup toimetatakse Ostjani kuni 3 tööpäeva jooksul peale raha laekumist meie pangakontole.

Tellimuse täitmisega tegeletakse tööpäeviti kella 10-17ni. Nädalavahetusel esitatud tellimus pannakse teele esmaspäeva hommikul.

Tähtmaksikiri väljastatakse saajale tema elu- või asukohas allkirja vastu. Väljastamiseks tehakse üks katse. Juhul, kui saadetist ei õnnestu väljastada, jäetakse saaja postkasti postisaadetise saabumise teade, mille alusel väljastatakse saadetis saajale postkontoris.

Peale postiteatise väljastamist hoiab Eesti Post saadetist kuni 15 päeva. Juhul, kui klient ei lähe oma pakile õigeaegselt järele, saadetakse see meile tagasi.

Suuremad tellimused, mida tähtmaksikirjana saata ei saa(näit. mõned käevõrud, kellad) saadetakse kliendile kullerteenusega.

Tähitud maksikirjana Eesti piires – kaaluga kuni 1000g. 3,30 EUR

Kaup saadetakse turvaümbrikusse pakitult Eesti Posti vahendusel. Tellitud kaup postitatakse 1 tööpäeva jooksul peale ülekande laekumist. Kui makse laekub tööpäeval peale kella 16.00, postitatakse pakk järgmisel tööpäeval. Kaup jõuab kohale 2-3 tööpäeva jooksul. 

Kulleriga Eesti piires – % 5,15 EUR

ELS 14 saadetis viiakse kohale järgmisel päeval (v.a pühapäev ja riiklikud pühad ) hiljemalt kell 14:00 kõikide maakondade keskustes ja mujal Eesti Vabariigis hiljemalt kell 16:00.

Lisaks on võimalik tellimust kätte saada pakiautomaatidest.  

 

Kauba tagastamine ja vahetus

 

Juhul, kui kaup ei vasta Teie ootustele, on Tellijal õigus kaup tagastada.

Billsky e-poest ostetud toodetele kehtib tagastusgarantii 14 päeva vastavalt EV Võlaõigusseaduse § 49, l.1. Lepingust taganemiseks peab Tellija tegema Müüjale vastavasisulise avalduse e-meili teel info@billsky.ee ning seejärel tagastama www.billsky.ee -st tellitud kauba originaalpakendis koos siltidega ning pangamakse väljavõttega. Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba kättesaamise päevaks loetakse postimajast kauba kättesaamise päeva). Tagastatud kauba eest kantakse raha tagasi samale arvelduskontole, millelt Tellija tasus kauba eest. Müüja tagastab raha Tellijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (Võlaõigusseaduse § 49, l.4). Tellijale ei kuulu tagastamisele saatmiskulud lepingust taganemisel.

Ootamatu defekti ilmnemisel saatke palun e-kiri aadressile info@billsky.ee järgneva infoga:

•          Teie nimi ja kontaktandmed

•          kaebuse esitamise kuupäev

•          tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage ka fotod

•          Billsky-le esitatav nõue

•          arve number, pangamakse väljavõte

 

Tellijal on õigus nõuda defektiga toote parandamist, parandamise võimatuse korral toote asendamist uuega või samaväärse tootega.

Ettetellimisel oleva kauba ostu-müügilepingute tühistamine toimub ainult mõjuvatel põhjustel.

 

 

 

Billsky OÜ,  tel: +372 53937151,  e-post: info@billsky.ee